M.F.M.A. – Lansare pe locul 6

 

 

Debut modest pentru show-ul M-a făcut mama artist. Programul prezentat de Andreea Raicu pe Prima TV a debutat aseară, cu audiențe care au plasat Prima TV pe locul 6.

La nivel urban, Prima TV a fost depășită de Pro TV, Antena 1, Acasă TV, Kanal D și Antena 3.

Audiențele, în continuare:
Emisiunea M-a făcut mama artist a fost urmărită, în medie pe minut, de 199.000 de telespectatori pe minut

 

(1,9 rating), în mediul urban. Cu acest rezultat, Prima TVa fost pe locul șase, la peste 400.000 de telespectatori distanță de Pro TV,

ocupantul primului loc.

Vârful de audiență: 350.000 de telespectatori (3,3 rating), la ora 22.26
Segmentul comercial: mai mult de jumătate din publicul emisiunii (113.000 de telespectatori) au fost între 18 și 49 de ani (2,1 rating pe target)

Audiența posturilor TV joi, 22 martie, pe intervalul emisiunii M-a făcut mama artist, în mediul urban:

1. Pro TV: 609.000 de telespectatori (5,8 rating)
2. Antena 1: 416.000 (4)
3. Acasă TV: 400.000 (3,8)
4. Kanal D: 344.000 (3,3)
5. Antena 3: 253.000 (2,4)
6. Prima TV: 199.000 (1,9)

La nivel național, emisiunea M-a făcut mama artist a fost vizionată de 376.000 de telespectatori pe minut (locul 5 pentru Prima TV).

 

 

 

 

 

By Administrator Posted in NEWS

TNG